Song 1 von Herbert Grönemeyer

"Fang mich an" von Herbert Grönemeyer




Das Wetter klemmt
die Gegenwart
hält manchmal still
gibt manchmal nach
stellt sich quer x2

Bist der Luftzug
mein Verstand
bist der Unfug
mein Südseestrand

Du holst den Wind
zum Trocknen rein
wo du nicht bist
will ich nicht sein

Nimm mich ein
nimm mich heim 
wie du schwebst
wie du wehst
du mich trägst
wie du dich vergisst

Wie du streunst
dich verläufst
Tag und Nacht vermischst
wie du in mein Meer stichst
geflissentlich

Wie du greifst
wie du passt
wie du reizt
du manipulierst
wie du's weißt
du zufasst
du mich komplettierst
wie du meine Welt neu vermisst
alles für mich

Lieb mich wenig
dafür lieb mich lang
nimm dir die Freiheit
mir den Verstand
fang mich an x2

Du bist und bleibst
mein ein
mein Streit
bin tanzbereit
in der Regenzeit

Wie du schwebst
wie du wehst
wie du trägst
wie du dich vergisst
wie du streunst
dich verläufst
Tag und Nacht vermischst
wie du in mein Meer stichst
alles für mich x2

Du hast mein Land
dauerhaft verkehrt
haben eine Hand
ein gemeinsames Herz
ein Herz  x2

Wie du raubst
wie du plagst
wie du fasst
wie du mich verrückst
du dich traust
wie du's wagst
wie du nicht erschrickst
wie du kämpfst
dich verrennst
wenn du traurig bist

Wie du greifst
wie du plagst
wie du reizt
du manipulierst
wie du's weißt
du zufasst
du mich komplettierst
wie du meine Welt neu vermisst
dafür liebe ich dich

Wie du schwebst
überlegt
du mich trägst
wie du dich vergisst
wie du streunst
dich verläufst
Tag und Nacht vermischst
wie du in mein Meer stichst
geflissentlich
alles für mich



Pogoda obezwładnia
Teraźniejszość
Milczy czasem
Czasami ustępuje
Sprzeciwia się x2

Jesteś prądem powietrza
Moim rozumem
Jesteś wybrykiem
Moją plażą na południu

Przynosisz wiatr
Aż jest sucho
Tam gdzie cię nie ma
Nie chcę być i ja

Przyjmij mnie
Weź mnie do domu
Za to, jak się unosisz
Jak powiewasz
Jak mnie niesiesz
Jak się zapominasz

Za to, jak się włóczysz
Jak błądzisz
Za to, jak mieszasz dzień z nocą
Jak wpływasz do mojego morza
Celowo

Za to, jak chwytasz
Jak pasujesz
Za to, jak prowokujesz
Manipulujesz
Za to, że rozumiesz
pomagasz
Dopełniasz mnie
Za to, jak na nowo tęsknisz za moim światem
Wszystko dla mnie

Kochaj mnie mniej
Ale za to kochaj mnie długo
Weź sobie wolność
Zabierz mój rozsądek
Zacznij x2

Jesteś i pozostaniesz
Moim wszystkim
Moją różnicą zdań
Jestem gotów na taniec
W porze deszczowej

Za to, jak się unosisz
Jak powiewasz
Za to, jak mnie niesiesz
Jak się zapominasz
Za to, jak się włóczysz
Jak błądzisz
Mylisz dzień z nocą
Za to, jak wpływasz do mojego morza
wszystko dla mnie x2

Masz mój świat
Stale na opak
Mamy jedną dłoń
Wspólne serce
Jedno serce x2

Za to, jak plądrujesz
Jak się znęcasz
Za to, jak chwytasz
Jak mnie doprowadzasz do szału
Za to, jak nabierasz odwagi
Jak się czegoś podejmujesz
Za to, że się nie boisz
Za to, jak walczysz
Jak się zatracasz
Gdy jesteś smutna

Za to, jak sięgasz
Jak się znęcasz
Jak prowokujesz
Manipulujesz
Za to, że rozumiesz
pomagasz
Dopełniasz mnie
Za to, jak na nowo tęsknisz za moim światem
Za to cię kocham

Za to, jak się unosisz
Rozważnie
Za to, jak mnie niesiesz
Jak się zapominasz
Za to, jak się włóczysz
Jak błądzisz
Mylisz dzień z nocą
Za to, jak wpływasz do mojego morza
Celowo
Wszystko dla mnie


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen